Gästlägenhet

För aktuellt bokningsläge, klicka på denna länk så öppnas ett nytt fönster/flik i internetläsaren. I det nya fönstret/fliken kan man se (det går däremot INTE att boka) hur aktuellt bokningsläge är för Gästlägenheten. Val av månad görs med blädderknapparna uppe till vänster i kalenderfönstret/fliken. Avgiften erläggs genom överföring eller inbetalning till plusgirokontot. Kontonummer och annan viktig information anges i detta informationsblad: Gästlägenhetsinformation Vipemöllan2 2023-03-08.pdf

Bokning sker enligt anvisning nedan

För bokning v.g. kontakta:

Bodil Strömbeck, Vipemöllevägen 107, Mobil: 070-600 68 69, Mejl: bodil.strombeck@gmail.com

Eva Kopljar, Vipemöllevägen 107, Mobil: 070-112 07 04, Mejl: eva.kopljar@gmail.com

Bokning med start kl. 12:00 gäller dygnsvis dag/dagar som markerats fram till 12:00 nästa/sista dagen.

Vid bokning v.g. ange: Namn, adress, telefonnummer, bokningens start- och slutdatum.

Vid alla tveksamheter och frågor, kontakta ansvarig för Gästlägenheten.

Gästlägenheten/styrelserummet finns på Vipemöllevägen 107, vån 5

Lägenheten inrymmer 1 rum med s.k. trinettkök, två separata sängar för 2 personer, bord m. stolar och dusch/wc. Täcken och kuddar finns i garderoben. Sänglinne, handdukar (även kökshanddukar) och toalettpapper medtages av hyresgästen. Lägenheten lämnas i välstädat skick senast kl. 12:00 avresedagen. Kylskåpet skall vara tomt och rengjort. Soppåse och papperskorg skall vara tömda. Dammsugare och annan städmateriel finns i garderoben.

Lägenheten får som regel hyras högst en vecka i sträck. För jul- och nyårshelgen får lägenheten ej bokas av samma person två på varandra följande år om någon annan medlem önskar boka under samma tid. Gästlägenheten är avsedd endast för gäster till medlemmar i Brf Vipemöllan 1-4.

Även Brf Vipemöllan 1, 3 och 4:s gästlägenheter kan bokas. Bokning/Kontaktpersoner för andra föreningar är:

Vipemöllan 1 till e-postadress: guest.brf.vipemollan1.lund@gmail.com

Vipemöllan 3: Sara Henningsson, Tel. 046-263 16 17, e-post: sara.henningsson32@hotmail.com / Joel Sommerfeldt, e-post: joel.sommerfeldt@comhem.se

Vipemöllan 4: Gun-Britt Waldeck, Tel. 046-58 921 el. 0705-46 99 95

Observera!

Det råder rökförbud i gästlägenheterna, det är inte heller tillåtet att medtaga husdjur!